vrijdag 5 februari 2010

Lekker vlot

Bijna een week niks van me laten horen, maar hier ben ik weer even. Druk, druk, druk geweest met het huishouden (want daar was niet echt iets aan gedaan toen ik ziek was) en met het doorquilten van Noah's Ark. Zelfs de afwerkbies zit er bijna aan! Nog een paar dagen en ik kan het eindresultaat laten zien. Verder even meegeweest op controle met oma G., die gelukkig pas over een jaar voor de volgende APK hoeft! Op de terugweg meteen even een stop gemaakt in Culemborg en daar met zijn allen een paar boodschapjes gedaan. Kayleigh heeft in alle plassen die ze tegenkwam feestelijk gestampt.

040210

Vandaag was Kayleigh weer lekker hier en we hebben ons weer kostelijk vermaakt. Foto's heb ik er even niet van, want het leek er vandaag op dat ik de mobiele eenheid was; een groot deel van de dag aan de telefoon gehangen. Soms is dat even nodig. En dan komt het er niet van om foto's te maken en te bewerken...

Ook werd ik de afgelopen week weer verblijd met nieuwe siggies. En als ik dan rondneus op de blogs van andere quiltsters dan wil ik als maar meer, meer, meer... Het ziet er allemaal zo schattig uit dat ik ook echt zin heb om er zo'n mooie quilt van te maken.

007

008

Puck en Annelies, hartstikke bedankt en ik hoop van het weekend de siggies naar jullie toe te sturen.

Op de valreep nog even een ander goed bericht: DS (Dear Son) heeft een eigen onderkomen gevonden! Superformiweldigeindereuzekolosachtig! Daar was ie wel weer aan toe. Het betekent voor ons weer even extra drukte, want alles mag het huis en de garage weer uit en moet "even" naar Nijmegen worden gebracht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten