donderdag 25 februari 2010

Voorjaarsschoonmaak?????

Je zult het maar op je heupen hebben zoals ik de afgelopen week; ik kan weer van alles terugvinden op mijn zolderkamer (en erin hihi), we kunnen weer naar buiten kijken -want de ramen zijn gesopt en gezeemd, vloeren zijn gedweild..... Maar verder gaat ie goed hier hoor! Soms is het gewoon even nodig en als ik er dan de puf voor heb moet ik er ook maar gebruik van maken nietwaar? Tussendoor toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een begin gemaakt aan de Nearly Insane. Pfff, was best spannend om mee te beginnen, maar het is gelukt!

Al sinds 1979 zijn wij de trotse  "ouders" van een "Plan"kindje. De afgelopen tijd hebben we even in spanning gezeten omdat het kind dat we hadden uit Haxefti kwam. Gelukkig kregen we van de week bericht dat het hartstikke goed gaat met hem en zijn familie en wel zo goed dat ze geen gebruik meer hoeven te maken van Plan. En dus hebben we nu een dochter in India.

240210

Welkom Halamani!

1 opmerking: