vrijdag 12 februari 2010

Druk dagje

Zijn jullie ook wel eens veel te vroeg wakker??? Dat had ik vanmorgen ook. Mooi niet, dacht ik nog. En draaide me nog een uurtje om. Helaas werden dat er twee en dus schrok ik me om vijf over acht helemaal te pletter; om een uur of acht wordt Kayleigh immers gebracht op vrijdag... Nog voor de koffie -wie verzint zoiets- kwamen schoonzoon en kleindochter al. Ik was er dus net op tijd uit om de deur open te doen. En als je dan zo lang geslapen hebt kom je helemaal niet meer fatsoenlijk op gang. Natuurlijk lukte dat uiteindelijk toch en zo kwam het dat we iets later dan gepland in de kringloopwinkel kwamen om rond te neuzen. Een mooi bureau voor DH en een vierpits electrisch kooktoestel moesten we scoren. En denk je nou dat dat gelukt is??? Welnee. Tuurlijk niet. Wel een loopauto voor Kayleigh, die eerst heel fanatiek al het grote speelgoed  uitprobeerde. Dus even terug naar huis, de rest van de spullen voor DS in de auto en hups naar Nijmegen. Vloerbedekking in de desbetreffende kamer gelegd en terwijl DH dat verder netjes afwerkte zijn DS, Kayleigh en ik naar de volgende kringloopwinkel gegaan. Zonde van de tijd, want het was weer voor noppes. Maar dat mag de pret niet drukken. Na lekkere warme saucijzenbroodjes gegeten te hebben was het zo ongeveer wel weer tijd om naar Tiel te vertrekken. Al met al een druk dagje dus, maar wel gezellig.

120210

Geen opmerkingen:

Een reactie posten