donderdag 11 februari 2010

Wat nou... alweer alles wit...

De afgelopen dagen nog even druk geweest met de verhuizing van Sander. Dinsdag hebben we samen vloerbedekking gekocht voor xe9xe9n van zijn kamers en ik heb zo maar het vermoeden dat dat morgen gelegd gaat worden. Thuis had ik dus ook weer een interne verhuizing. De oude kamer van Sander even gesopt en gedweild en het logeerbed van de kleine kamer overgebracht naar de grote kamer. Vanmorgen alles in het kleine kamertje schoongemaakt, want daar moet Jan zijn werkplek komen. Nou, DH hoeft alleen nog maar een mooi bureau op te snorren en dan kan dat ook worden ingericht. En buitenspelen is er toch niet bij met dit weer, dus kan ik prima binnen aan de gang. Zelfs Dusty -eigenlijk een echte straatdweil- heeft geen zin om met haar kattenkontje van de verwarming af te komen.

110210

Afgelopen dagen kreeg ik weer een paar siggies thuisgestuurd. Manie had wel een heel mooi stofje vind ik.009

En mijn eerste siggy van over de grens is ook binnen!

010

Manie en Rosa, hartstikke bedankt!

Zo, en nu ga ik eerst weer even achter de naaimachine om weer wat siggies in elkaar te zetten. En als het een beetje meezit maak ik straks ook "Noah"s Ark" nog af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten