zondag 14 februari 2010

Volle rugzak, lege portemonee

Heel lang had ik er al naar uitgekeken; de patchwork- en quiltbeurs in Rijswijk. Al weken zitten zoeken op internet naar stofjes die ik graag wil hebben, maar die ik eerst wil zien (en voelen) voor ik ze koop. En dat zien en voelen is waanzinnig gelukt. Het was echt een feestje om al die quiltwinkel(tje)s die ik op internet al had "ontmoet" in het echt te zien. Wat een keuze!!! Een mens zou er niet goed van worden zeg! Na eerst drie rondjes langs de diverse stands te hebben gemaakt, alle quilts te hebben bekeken en eerst maar eens een kop koffie te hebben gedronken, ben ik mijn geld gaan uitgeven. Had ik nou toch helemaal geen moeite mee... Met een waanzinnige buit van 33 lapjes en een jellyroll en een biaisbandmaker en malletjes en garen en paternoplaat (waar je zelf mallen van kunt knippen) ben ik om half zes weer op de trein naar huis gestapt. Daar moest alles natuurlijk de rugzak uit en zelfs DH vond het allemaal mooi. Alle lapjes uitgespreid, foto's gemaakt, in dozen gedaan, er weer uitgehaald en toch maar weer teruggestopt.... Jullie begrijpen het al; ik ben de komende weken (hihi) wel weer van de straat. Nu moet ik alleen nog gaan bedenken waar ik het eerst de schaar in zet. Ik houd jullie op de hoogte...

130210

4 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een vrolijke stofjes! Vooral die rooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hxe8? Ik ben nu al nearly insane...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt behoorlijk ingeslagen. Erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Annelies: Ik ben er dan ook heel blij mee! En ben er intussen ook al achter dat ik nog te weinig heb meegenomen haha.

    BeantwoordenVerwijderen