donderdag 18 februari 2010

"In de lapjesmand"

Tjongejonge, wat een heerlijk gevoel om jezelf te begraven in de lapjes. En je er dan weer uitwerken natuurlijk. Ik heb me de afgelopen dagen heerlijk vermaakt op mijn zolderkamer.

Kattenkwaad_01

Intussen ook Noah's Ark afgemaakt, dus ik ben best wel een beetje trots op mezelf.

Noahs_ark

En de afgelopen dagen kreeg ik weer siggypost. Zelfs xe9xe9n uit de Verenigde Staten! Ik blijf het heel fascinerend vinden dat die heerlijke siggies binnen blijven komen; ik had namelijk gedacht dat je eerst een siggy naar iemand toe moest sturen en er dan xe9xe9n terug kon verwachten. Maar zo werkt het niet alleen. Tot nu toe krijg ik ze spontaan toegestuurd, omdat ik op de siggylijst sta. En ik blijf het verwennerij vinden! Nell en Mary hartstikke bedankt voor jullie leuke bijdrage!

012

013

Vandaag even een extra oppasochtendje. Kayleigh vermaakt zich heerlijk, vandaar dat ik mijn weblog een beetje kan bijwerken. Zo even de laatste brief met siggy in de envelop stoppen en dan gaan we maar eens samen naar de brievenbus. Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten