vrijdag 15 april 2011

En oma is total loss.

Gisteren had oudste dochter een sollicitatiegesprek en dat is niet handig als je dan je kleine meisje van precies negen weken mee moet nemen. Dus jullie begrijpen het al, hoe vervelend ik het ook vond (moest ik dat heerlijke moppie alweer knuffelen) ik "moest" oppassen. Het hummeltje en al haar spulletjes heb ik lekker meegenomen naar mijn vriendin in den Haag. En o, wat hebben Cecilia en Moezel ook van Charlotte genoten!

14 april

DH heeft zijn werk in den Haag en kwam gezellig bij Cecilia mee eten. Daarna hebben we Charlotte weer netjes bij haar papa en mama gebracht, die vol ongeduld zaten te wachten. Haar eerste uitstapje zonder papa en mama is supergoed verlopen! En haar papa en mama hebben het ook overleeft. Zelfs deze oma heeft het overleefd, hoewel ze wel heeeeeel moe was toen ze thuis kwam. Waarschijnlijk kwam dat eerder door de afstanden dan door Charlotte, maar moe was ik wel!

Vandaag was Kayleigh er weer gezellig. Wat hadden we haar vorige week gemist toen ze een lang weekend met haar papa en mama op vakantie was. Maar vandaag hebben we de schade weer een beetje ingehaald. Ze was vanmorgen even met opa mee naar de kringloopwinkel en kwam terug met een honkbalknuppel!!!!! en een bal. En wat hebben opa en Kayleigheen hoop lol gehad zeg! En wat kan die kleine meid al goed meppen!

15 april 2011

En waarmee kun je beter plagen dan met een doodgewone plantenspuit. Van mij mocht Kayleigh er mee spelen en ze heeft iedereen eens goed te pakken genomen. Inclusief zichzelf. Je krijgt een berg energie van zo'n heerlijk mokkeltje, maar het kost ook een berg energie.....

Ik heb nog heerlijk aan het kippenquiltje zitten werken in de zon (tussen de bedrijven door) en het schiet lekker op! Morgen even wat voorbereidingen treffen voor zondag en zondag een feestje of drie vieren. Maar nu is oma total loss.

Fijn weekend allemaal!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten