donderdag 14 april 2011

Veel te lang

niet geblogd. (Ik kreeg al klachten...) Maar het is zulk heerlijk weer geweest, dat ik veel heb buitengespeeld en dan wordt er minder achter de laptop gezeten. Maar ik ben wel heel druk geweest hoor! Vandaag ga ik naar Cecilia in den Haag; we zijn al bijna 48 jaar vriendinnen en speciaal voor haar heb ik een kussentje gemaakt voor op haar nieuwe bank.

Kussen Cecilia

Cecilia heeft meer dan twintig jaar in Canada gewoond, vandaar de Canadian Maple Leaf.

Afgelopen weekend zijn we druk geweest met de tuin van het vakantiehuisje van dochter en schoonzoon en we hebben onwijs genoten.

9 april

Onder andere "Anemone Kxf6niging Charlotte" geplant. Dat was een "must".

En het is niks dat je nieuwe ideetje hebt, maar als je ze dan gaat uitvoeren kost het toch een boel tijd. De kippenquilt is helemaal hot, maar die van mij zit anders in elkaar dan die de meeste mensen kennen. Je plukt een kleurplaat van internet en gaat proberen om netjes te appliqueren. (Oefening baart kunst... pffffff.) En het zou natuurlijk heel leuk zijn als ie voor de pasen af is. Of dat gaat lukken is nog even de vraag, maar anders is ie alvast klaar voor volgend jaar...

  Kippenquiltje

O, en dan heb ik ook nog even een tas in elkaar geknutseld van de paperpieced lapjes. En gxe1xe1f dat ie is!

Quilttas

Gisteren was ik ook nog een beetje jarig. Ja, een beetje. Wel wat bezoek gehad, maar zondag gaan we het vieren. Maar nu eerst naar Rotterdam, Charlotte ophalen en dan naar den Haag om met haar te showen!

Fijne dag allemaal!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten