donderdag 21 april 2011

De geiser doet het weer!

In het vakantiehuisje van oudste dochter en schoonzoon is het heerlijk vertoeven. Er was echter xe9xe9n problempje: de geiser die voor eht warme water in de badkamer moet zorgen was een beetje dood. Koud douchen is wel heel erg koud en dus moest er gerepareerd worden. Heel vervelend voor mij, want nou moest ik er alweer een paar dagen doorbrengen. Eerst moest de loodgieter kijken wat er loos was, daarna werden de onderdelen besteld en vandaag werd alles gerepareerd. Hoera er kan weer gewoon lekker gedouched worden daar. Natuurlijk vond ik het niet echt heel erg om daar te zijn; het is er zo heerlijk rustig, de plantjes die we een paar weken gelden hebben geplant staan er schitterend bij.

Plantjes gilze

Het was prachtig weer en ik heb me dus wel weer vermaakt! Voornamelijk met weer wat blokken van de NI maken. Niet de moeilijkste blokken, maar het zijn er toch weer vijf!

Blok 95

 

  Blok 93

 

Blok 81

Blok 81

Blok 78

Blok 78

Blok 31

Blok 31 (een beetje wazig....)

En dan hebben jullie nog een foto tegoed van mijn kippenquiltje dat helemaal op tijd voor de pasen hangt te stralen.

DSC_0372

Zo, weer even bijgekletst. Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten