zondag 5 december 2010

Sint de deur uit

nadat we gisteren toch een klein beetje Sinterklaas hadden gevierd in Culemborg. Het was keigezellig, maar het weer zat ons toch niet helemaal lekker en nadat we de kaasfondue -die we eigenlijk met zijn allen zouden eten- hadden gemaakt, hebben we de helft in een bak gedaan en meegenomen naar huis... Minder gezellig, maar wel heel verstandig. En hij smaakte uit de kunst.

En nu hebben we de wintersfeer maar naar beneden gehaald. Ik heb er zin in om het huis weer lekker aan te passen aan de tijd van het jaar. En ik ben zachtjes aan begonnen om de tafel en de enorme lantaarns die we hebben in een leuke sfeer te brengen. Is wel leuk gelukt vind ik zelf. 

051210 Dit is een klein stukje van onze salontafel.

 

051210-2

Dit is de grootste van de lantaarns met daarin (hoe kan het ook anders) een beren tafereeltje.

051210-3

En dit is de iets kleinere lantaarn. Hij staat prachtig op een patchworktafelkleedje dat ik jaren geleden al maakte.

Verder nog een stukje zitten quilten aan de Stitching for Christmas, die al lekker opschiet. Een lekkere rustige zondag gehad dus. Ik hoop dat jullie ook allemaal zo'n fijn weekend hebben gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten