dinsdag 14 december 2010

Gelukt!!!

Als je alle deeltjes hebt geborduurd en aan elkaar hebt gezet met de sneeuwballen ertussen, denk je dat je al een heel eind bent. Fout dus. Eerst alles dubbelen en toen begon het grote doorquilten. En nog een mooi afwerkbiesje eromheen. Dan moet hij nog worden uitgespoeld, want die rare blauwe strepen moeten er natuurlijk wel uit. Een droger hebben we niet, maar wel een hele grote zolder waar hij heerlijk kon drogen. En nu is hij helemaal af! Keurig op tijd. Ruim voor de kerst. En ik ben helemaal trots dat het gelukt is. Lieve  Barbara bedankt voor je onwijs leuke idee om diverse quiltsters te vragen een patroontje te maken. En lieve patroontjesontwerpquiltsters bedankt voor jullie leuke patroontjes. Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt en denk dat ik nu toch op zijn minst een avond ga bankhangen, onderwijl bedenkend wat ik nu weer ga (af)maken. En genietend natuurlijk van die onwijs gave quilt die heerlijk warm aanvoelt als je eronder kruipt.

  Sfc, stoel 141210

Mijn allereerste quilt heb ik maar eens van ons bed gehaald en over de oude (foeilelijke maar hij zit zo lekker) stoel. Wauw, dat staat een stuk beter en nu kan ik er de hele dag van genieten. (Want ja, als ik in bed lig en mijn bril af heb en mijn oogjes dicht.... zie ik niks.) Wat vinden jullie ervan?

Nu eerst maar weer eens het huis doorhobbelen, gewapend met stofzuiger en dweil en daarna .... ik heb nog even geen idee wat ik uit de kast ga toveren.

1 opmerking:

  1. Je Kerstquilt is GEWELDIG!
    En inderdaad, dat is de Christmas Cake van m'n schoonmoeder,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen