vrijdag 24 december 2010

Hele fijne kerstdagen allemaal!

Bijna is het alweer kerstmis. Wat is dit jaar toch weer omgevlogen. Het lijkt wel of het als los zand door de vingers is geglipt. Maar wat hebben we er van genoten; soms een wat mindere periode met zieke moeders of zo, maar toch altijd met een knipoog terugkijkend op alles, zeker op alle onwijs leuke dingen, waaronder het partneren van Josianne en David. (Toch wel xe9xe9n van de hoogtepunten.)

DSC09252
 

Wat heb ik veel geleerd op quiltgebied. En wat heb ik al leuke dingen mogen maken. En vooral veel mensen leren kennen. Ja, eigenlijk alleen maar via de weblogs, maar je krijgt toch een soort band met elkaar. Je laat zien waar je mee bezig bent, kijkt hoe andere mensen werken, doet inspiratie op (veel te veel) en je wilt als maar verder, verder, verder. Goed begrepen, volledig onder de plak van lapjes, patroontjes, naalden, kantjes, randjes en ga zo nog maar even door. Of het besmettelijk is? Zeker weten. Ik heb al twee buurvrouwen zo gek gekregen dat ze er ook mee aan de slag zijn gegaan en niet meer te stuiten zijn.

 DSC_0354  Kattenkwaad 02   Quilt kayleigh   Augustus   DSCF0007   Adventskalender   Noah's Ark Sfc, stoel 141210


   DSC_0704   LIB theeblaadje  

Wat zou ik graag persoonlijk kennismaken met een heleboel van jullie quiltsters. Wie weet is dat een uitdaging voor het nieuwe jaar. Er wordt genoeg georganiseerd. Dus ik ben er helemaal zelf bij om er eens iets mee te doen...

Wat ik dus vooral tegen iedereen wil zeggen is: maak er hele fijne dagen van met iedereen die je dierbaar is, blijf voorzichtig op de weg en na de kerst.... weet ik veel; dan zien we wel weer. En vergeet niet:

Herinner je gisteren

Droom van morgen

maar leef vandaag!

Veel liefs, Ella

1 opmerking: