dinsdag 30 november 2010

Beloofd is beloofd.

En daar is ie dan: de top van de kertquilt zit in elkaar! Ook de achterkant is gemaakt van wat verschillende stukken en dus kon vanmorgen het grote "grondkruipen" beginnen. Eerst de achterkant met schilderstape vastplakken op de vloer (na een kleine verbouwing natuurlijk) en toen aan de slag met de bus lijmspray. Jongens wat een ontdekking! Dat scheelt toch op zijn minst een halve dag grondkruipen. En daarna kon ik al snel beginnen met doorquilten. Vorige week heb ik een "aunt Becky" aangeschaft en ik moet zeggen dat het even wat oefenen kost, maar dan werkt het ook als een trein. 

Top af

Ik ben helemaal blij! (Dat was gister rond deze tijd wel wat anders; zat ik net als de rest van Nederland in de sneeuw in de auto. Wel een nieuw record: van Culemborg naar Tiel in anderhalf uur.)

Binnenkort meer over dit project en andere dingen. Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten