donderdag 3 juni 2010

Olijfboom en zo.

Hij ziet er even niet uit, onze olijfboom. Hij heeft het afgelopen winter zwaar te verduren gehad en liet al het blad vallen. Wij helemaal in de stress natuurlijk, maar het is een taaie rakker. Nadat we hem BEHOORLIJK gesnoeid hebben komt hij weer helemaal tot leven. Het zal nog wel even duren voor hij weer vol zit met blad, maar het begin is er weer!

 DSC_0415

DSC_0416
 

DSC_0417De kiwi heeft knoppen zat en het zou leuk zijn als we nu eens echte vruchten eraan krijgen. Jahaaaa, we hebben er twee: een mannetje en een vrouwtje, maar tot op heden is het nog nooit iets geworden.

DSC_0418 En ik geniet ook zo van alles wat weer begint te bloeien. De hortensia barst weer van de knoppen, dus dat wordt straks xe9xe9n grote bloemenzee. Daar kan ik me nu al op verheugen!

Verder werd ik de afgelopen weken weer verblijd met nieuwe siggies. Dames, weer enorm bedankt!

Cristina Dorine van lent Ineke lagraauw Renate risse

Verder schiet ik lekker op met de Nearly Insane, maar daarover van de week meer.

Fijne dag allemaal!    

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten