dinsdag 22 juni 2010

Ella en de NS

dat gaat op de een of andere manier niet samen... Afgelopen zondag trof ik het weer. Een trein die het nodig vond om het veiligheidssysteem zelf in werking te zetten... tot twee keer toe! Mensen, wat kreeg ik er pijn in mijn buik van, want ik moest natuurlijk wel op tijd in het Beatrixtheater zijn, waar moeders al stond te wachten. Vanaf de trein heb ik (op hakken, terwijl ik die normaal gesproken nooit draag) een sprintje getrokken en net op tijd was ik in het theater. Daar was het giga genieten van de wervelende show vol met grapjes! Na afloop zijn we met z'n tweetjes nog heerlijk uit eten geweest en we hebben samen een super middag gehad! Intussen had ik wel heel erg pijn in mijn onderbeen... Naar nu blijkt speelt een oude blessure weer op: een pees die op afscheuren staat... grmpf. Ik mag/moet dus weer even zitten met het pootje het liefst omhoog. Gelukkig heb ik nog wel wat dingen te doen zoals de NI en dat kan ik ook in de zon in de achtertuin doen. Waar niet trouwens... ik heb onder het buikpijn krijgen in de trein blok 30 van de NI af zitten maken.

Blok 30

 

1 opmerking:

  1. Ja, de NS, ik maak er helaas ook regelmatig wat mee mee.
    Je blok ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen