maandag 7 juni 2010

Hebben jullie ook zo genoten

van het geweldig mooie weer de afgelopen dagen? Wij wel! Heerlijk buiten ontbijten, boekje lezen, bbq-en en niet te vergeten... quilten en stitchen. Jazeker, ik heb een klein beginnetje gemaakt met de Life is Beautiful. Er stond nog een heel saai dienblaadje en het werd de hoogste tijd om die op te vrolijken. En waarmee kun je dat beter doen dan met mooie stofjes, een mooi patroontje, heerlijk weer en een heleboel zin?

LIB theeblaadje

En ja dames(en heren), ook de beertjes zijn zelf gemaakt...

Ook heb ik nog wat hoekblokjes gemaakt de afgelopen dagen voor de NI. 

Hoekpunten
 

En natuurlijk was het vrijdag "Kayleighdag". Tijdens het boodschappen doen zag ze een theeserviesje en volgens mij vond opa het net zo leuk als Kayleigh, dus ging het mee naar huis en heeft ze er geweldig mee gespeeld. Het werd pas echt leuk toen er water aan te pas kwam; xe9xe9n grote kledderboel werd het, maar met het prachtige weer was dat geen enkel probleem.

4 juni 2010
 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk een Life is Beautiful blokje bij je te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Annelies: ik ben blij dat ik het eerst uitgeprobeerd heb; moet nog een hoop leren... maar het begin is er!

    BeantwoordenVerwijderen