donderdag 17 juni 2010

Na enig aandringen...

van diverse kanten... ben ik er weer. Sorry hoor, ik ben ook zo vreselijk druk met van alles en nog wat. Daar heeft gelukkig bijna iedereen last van, maar dat is niet echt een excuus en ik zal proberen om me beter te gedragen. Ahum...

En dan nu iets over de afgelopen week. Te beginnen bij de verjaardag van mams, die de respectabele leeftijd van 83 jaar bereikte en dat samen met kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind vierde met een fantastische brunch bij Marnemoende in IJsselstein. 

Impressie
 

Kayleigh en het toetje
 

Verder natuurlijk opgepast afgelopen vrijdag. Kayleigh was erg snotterig, maar heeft heerlijk gespeeld en wij hebben erg genoten van haar.

Donderdag ben ik lekker met Cecilia naar Utrecht geweest waar we heerlijk hebben geshopt, langs de grachten hebben geslenterd en ook het een en ander aan cultuur hebben gesnoven, om de dag af te sluiten met een etentje bij Popocatepetl.

100610
 

En om weer even bij te komen heb ik heerlijk zitten insanen. Alleen al het knippen/snijden van die kleine stukjes kost al heel veel tijd, maar hier zijn er weer een paar.

Blok 79

Blok 21
  

Blok 35 in aanbouw

En nu is het de hoogste tijd om even iets aan het huishouden te doen...

Tot de volgende keer maar weer en maak er een fijne dag van! 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke weblog heb je. Je NI is erg mooi in die frisse rode kleuren. En de LIB staat mooi op je dienblaadje.

    BeantwoordenVerwijderen