dinsdag 1 juni 2010

Poehpoeh,

ben kennelijk van mijn winterslaap overgegaan naar voorjaarsmoeheid... Ik slaap me helemaal suf. Ik zal het nodig hebben roepen we dan maar hxe8. Maar het is ook wel logisch hoor, ik heb veel te veel gedaan. Weer eens uitgeprobeerd hoe ver ik kan gaan; nou, dat was dus net te ver hihi. Nou is het natuurlijk wel zo dat Bergen op Zoom niet echt naast de deur is en daar ben ik wel lekker geweest (zelf gereden en dat was dus de bottelnek). DS wilde daar heel graag heen, want daar zit een Celtic Music Store (xe9xe9n van de weinige in Nederland). En als je dan van Tiel naar Bergen op Zoom rijdt kom je vanzelf langs Etten- Leur, waar dan weer een quiltshop zit... We hebben dus saampjes een geweldige dag gehad en zijn allebei erg goed geslaagd.

27 mei 2010

Vrijdag was Kayleigh er weer lekker. Opa en Sander hebben een begin gemaakt met de verbouwing van de voortuin en natuurlijk moest Kayleigh ook even helpen. Verder heeft ze een lekker koekje op met choclaaaa en hebben we heerlijk buiten gespeeld.

28 mei 2010

Zaterdag veel voorbereidingen getroffen voor de verjaardag van DH en zondag de verjaardag gevierd. We hebben het hartstikke gezellig gehad ! Maar nu ben ik dus nog een beetje aan het bijkomen. En dat gaat heerlijk met de NI.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten