dinsdag 14 juli 2009

Echoooooo

Vandaag moest oma G. een echo laten maken van haar hart. Natuurlijk ga ik dan even mee. En natuurlijk heb ik dan mijn fototoestel bij me. En natuurlijk heb ik eerst gevraagd of ik wel foto's mocht maken. En dat mocht. (Dit verzoek hadden ze daar nog nooit gehad en na afloop ging het ook meten de hele afdeling over...) Maar ik heb wel hele gave plaatjes gemaakt. Geen idee hoe ik dat allemaal moet interpreteren, maar daar hebben ze andere mensen voor. En nu maar hopen dat er niks geks uit komt.

140709

4 opmerkingen:

  1. Hallo Ella Dat zijn wel hele gave foto,s en dat Oma het goed vond leuk.
    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma Sonnenschein - Gijsman18 juli 2009 om 13:47

    Is jouw oma toch niet???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, is niet mijn oma, maar dan weet iedereen over wie ik het heb onder dat ik daar een heel verhaal bij hoef te zetten, snapu?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. neeuh, snap ik niet. je kan toch gewoon "mijn moeder" schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen