woensdag 15 juli 2009

Koffiedrinken.

Vanmorgen stond ik net met mijn handen in de tomaten om ze te pellen toen de deurbel ging. Doe ik open, staat daar Sonja met haar moeder. Zij zijn Jehova's getuigen en waren bezig om folders uit te delen. Het was tegen half elf, dus ik vraag: "Koffie dames?" "Nou" was het antwoord "lekker. Maar is het dan goed dat ik er nog een paar meeneem en dat we dan over een klein half uurtje terugkomen?" Ik vond het natuurlijk helemaal prima. Alleen had ik niet begrepen dat ze met "een paar meer" waren. Enfin, tegen elven hadden we dus een soort van feestje in de achtertuin. Ik had voor de koffie gezorgd en Sonja voor warme appelflappen. Inclusief het kleine grut waren we met zijn zeventienen. En dat op een gewone woensdagmorgen. Keigezellig!

150709

2 opmerkingen:

  1. Zozo, dat is nog eens onverwacht een tuintje vol! Dat gaat met volle potten daar!
    Wil je nog een senseo? Dan kom ik die vrijdag brengen, ben je voor kleinere gezelschappen in ieder geval lekker snel klaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nououou, dat zou wel heel fijn zijn! Het bij jullie afgeschreven apparaat is hier van harte welkom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen