woensdag 29 juli 2009

Kayleigh 1 jaar HOERA

Al eerder schreef ik dat de heren in Ierland zijn geweest en de fototoestellen niet "gelijk" hadden gezet. Ik ben daar nu al weer dagen mee bezig om het een beetje op volgorde te krijgen, maar ik word er helemaal gestoord van. Als ik een kwartiertje bezig ben ben ik zo kippig als het maar zijn kan. Maar er komt schot in! (De aanhouder wint!)

En dan niet te vergeten: Kayleigh is afgelopen dinsdag 1 jaar geworden! Wat is ze lekker verwend (en zo hoort dat ook, nietwaar?) Het was gezellig druk en iedereen genoot van haar. Aanvankelijk moest men maar zelf het kadootje uitpakken, maar later had ze in de smiezen hoe dat werkte. En als het dan was uitgepakt begon ze zelf alvast in haar handjes te klappen (tot hilariteit van de grote mensen die ijverig meededen natuurlijk).

Klok

260709

240709

Geen opmerkingen:

Een reactie posten