woensdag 8 juli 2009

Een dagje den Haag

Eens in de zoveel tijd ga ik een dagje naar Cecilia en afgelopen maandag heb ik dat ook gedaan. Toevallig(???) was haar moeder de week ervoor jarig geweest en kwamen Femia en Bert ook. Het was dan ook keigezellig op het verjaardagfeestje van moeder Hilda. We hebben lekker bijgekletst en veel gelachen!Femia_cecilia_en_ella

Na de soep en de broodjes (heerlijk voor idereen erop gedaan wat iemand erg lekker vindt!) gingen Femia en Bert weer terug naar Andijk en een half uurtje later zijn Cecilia en ik op de tram gestapt om naar Scheveningen te gaan. Daar hebben we natuurlijk een rondje gelopen; over de boulevard heen en over het strand terug. Na afloop nog heerlijk zitten eten in HET visrestaurant en toen was het toch weer de hoogste tijd om terug te gaan naar Tiel.

060709

3 opmerkingen:

  1. Wilma Sonnenschein - Gijsman8 juli 2009 om 12:46

    nou .... je kxe0n R wat van met je nieuwe fototoestel!
    erg leuk die foto's van die zeemeeuwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een heel gezellig dagje!
    Heb je die achtergrondfoto van de zeemeeuw ook zelf genomen en tot achtergrond gemaakt? Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfs de kleine zeemeeuwen zijn zelfgemaakte tubes. Maar ik ben het met je eens dat het er niet slecht uitziet. Ik ben er stiekem best wel een beetje trots op.

    BeantwoordenVerwijderen