vrijdag 3 juni 2011

Ik leef nog hoor!

En ik ben ook nog met wat quilterige zaken bezig. Het tafelkleedje ligt te pronken onder een doorzichtig plastic laagje, zodat we er veel plezier van hebben en houden.

  DSC_0450 DSC_0449

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Verder voelde ik me de afgelopen week een soort van slak; van alles doen, maar in aangepast tempo. Eigenlijk een beetje als deze dus:

 

DSC_0446

De vingerhoedjes breiden zich uit en eerlijk is eerlijk: het is ZEN om te doen. Hoef je even niet te kijken of diep na te denken over het patroon. Gewoon "hup" een nieuw hoedje eraan.

  DSC_0451

Verder maak ik overal altijd zo'n puinhoop, dat ik het verstandig vind om een quilt(afval)zak te maken. Ben ik dus ook mee begonnen...

  DSC_0448

En morgen gaan we naar Vaassen, waar op kasteel Cannenburgh een quiltexpositie is. Daar ga ik eens lekker genieten en DH gaat ook genieten, maar dan op de fiets in de omgeving daar.

Voor nu: fijn weekend en ik hoop tot gauw!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten