woensdag 29 juni 2011

Een middagje Heusden

Ik ben met mijn lief naar de 

  250611

geweest en ik kon maken wat ik wou... En ik maakte van boter een schommelstoel, een schommelstoel pardoes.... Nou ja, eigenlijk kwamen we op de Botermarkt terecht door een schommelstoel. Snappen jullie het nog een beetje? Niet? Laat ik dan bij het begin beginnen.

In het vakantiehuisje van oudste dochter en schoonzoon staat een heerlijke schommelstoel, waar je je helemaal happy in voelt als je zit te quilten. Maar ja, die stoel staat dus in het vakantiehuisje en daar heb ik thuis niets aan. Dus was ik al een tijdje aan het zoeken op marktplaats. En van de week stond er net zo xe9xe9n als oudste dochter heeft en kon ik bieden. Had ik nog nooit gedaan, dus ik vond het wel spannend. Ik bood x80 15,= met het idee dat daar meteen overheen geboden zou worden. Wat schertst mijn verbazing? De volgende morgen kreeg ik een mailtje dat ik de schommelstoel kon komen halen voor die x80 15,=! Een telefoontje later had ik het adres en de afspraak dat we hem vanmiddag konden halen. En hij is geweldig!

We zaten toen niet zo ver van het oude vestingstadje Heusden af en hebben dat meteen met een bezoekje vereerd. Het weer was niet geweldig, maar nou ook weer niet zo slecht dat we door- en doornat regenden. Het is echt de moeite waard om er eens een kijkje te nemen als je in de buurt bent.

  Heusden 250611

Thuisgekomen heb ik de stoel heerlijk uitgeprobeerd; wat een luxe!

  Kilat 290611

DE stoel is trouwens meteen ingepikt door Kilat. Voorheen lag ze het liefst op zolder, maar sinds de schommelstoel in de huiskamer staat ligt ze vooral daarin... Knokken om de stoel dus!

1 opmerking:

  1. Eindelijk een plekje voor Kilat in de kamer!

    Hmmm, staat trouwens erg leuk met zo'n gequilt kussen erin. Nieuw projectje om te gaan maken?

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen