maandag 21 maart 2011

Even iets anders.

De afgelopen weken was ik erg druk met de Nearly Insane. Blokje 17 wil niet hlemaal zoals ik wil, dus ik heb hem even in de hoek ge..... Niet dat het een heel moeilijk blok is, ik krijg gewoon de kleuren niet zoals ik het graag hebben wil. Even iets anders uit de doos gehaald dus. Alle blokjes van de Quilters Blessings waren al gestitched en ik besloot om daar eens wat meer mee te gaan doen. Eerst vierkante oogjes gekweekt om rechte randen te knippen, om vervolgens een streepje erdoor te laten lopen. DSC_0360[1]

Allemaal hartstikke leuk natuurlijk, maar dan moet je soms even alles uitleggen op de grond om te kijken of het wordt zoals je in je hoofd hebt.... En jullie weten hoe katten kunnen reageren.... En dat deed xe9xe9n van die mutsen dan ook...

21 maart 2011

om vervolgens haar dikke .... bovenop de Nearly Insane te parkeren en de vermoorde onschuld te spelen.

En jullie hebben nog een foto tegoed van kleindochter 1 die afgelopen vrijdag volledig werd geaccepteerd door Dusty, die voorheen niets van haar moest hebben.

18 maart 2011

Morgen ga ik weer even bij kleindochter 2 kijken en er zullen vast wel weer foto's volgen.

Voor nu een fijne avond en tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Was je niet bang dat je stitcheries zouden blijven haken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Annelies: nee hoor Annelies, het is heel gek maar ze speelt (gelukkig) altijd met ingetrokken nageltjes. (Behalve met de andere katten...)

    BeantwoordenVerwijderen