woensdag 2 maart 2011

Wat doe je als het regent?

Lekker thuisblijven en met je lapjes aan de gang gaan natuurlijk. Er zijn weer blokken en twee hoekblokken gemaakt en er zit inmiddels alweer een rand aan elkaar van de Insane. Het gaat op het ogenblik gewoon heel fijn, hoewel ik soms wel even insane word als ik een blokje niet helemaal goed aan de rand heb gezet.....

Blok 88a Dit is blokeje88 A.

Blok 22

Blok 22 met 133 stukjes (en voor de kritikasters onder ons: er zit een foutje in, maar dat laat ik fijn zitten).

Blok 20

Blok 20 met lieveheersbeestjes.

Hier komt hoekblokje 94:

  Blok 94a

Vandaag scheen heerlijk het zonnetje, maar toch heb ik blokje 53 ook maar even afgemaakt...

Blok 53

Ben ik nou al helemaal insane? Zelf vind ik het wel meevallen. Ook DH hoor ik niet klagen. De poezebeesten krijgen gewoon hun knuffels (die gaan gewoon overal bovenop liggen) en dus ga ik gewoon verder met het volgende blok. Ze zijn ook allemaal zxf3xf3xf3xf3xf3xf3 leuk!

 

 

 

1 opmerking: