dinsdag 7 september 2010

Vakantie voorbij....

weer aan het werk. Maar zo'n eerste dag na de vakantie moet ik altijd eerst weer helemaal op gang komen. Hebben jullie daar ook last van? We hebben ons de afgelopen twee weken heerlijk vermaakt "in het Brabantse land". Ver weg van televisie en internet, maar tussen de kipjes en in het bos. Nee, wij zijn niet weggespoeld en hebben weer veel kunnen doen in de tuin bij het buitenverblijf van oudste dochter en vriendje. En ik heb veel kunnen doen aan de quilt voor Kayleigh en de NI. En dat ging zo hard dat we toch maar even terug zijn geweest naar huis om nog wat meer stofjes en zo op te halen. Ach, we zaten gelukkig niet zo heel ver weg hxe8.

Blok 08 

En aangezien Jan bang was dat ik me zou gaan vervelen....

Blok 09

en hij dan met een zeurpiet zou zitten...

Blok91

vond ie het verstandig om toch maar even een ommetje langs Tiel te maken.

Blok 98

En dat vond ik helemaaaaaal niet vervelend!

DSC_0704

Meteen maar aan de gang gegaan met de sashings en de cornerstones, want ik zie de bui al hangen; als ik die allemaal achter elkaar moet doen komt er niks van terecht.

Natuurlijk hebben we ook genoten van de omgeving.

Gilze

De paddenstoelen die  als paddenstoelen overal tevoorschijn schieten (ik zei niet dat we geen regen hadden gehad...) prachtige zonsopkomsten, die ene jonge haan met zijn idiote kam en natuurlijk de prachtige bloemen...

En aan het eind van de vakantie eerst de katten thuisgebracht en toen door naar de verjaardag van schoonmoeder, waar het weer kei gezellig was en er eindelijk een foto werd gemaakt van vier generaties van Vlieten. 

4 generaties van vliet

 Gut, vergeet ik bijna de foto van de quilt voor Kayleigh erbij te zetten... Nog met mijn hoofd ergens anders geloof ik. Komt ie. 

7 september 2010

Fijne dag allemaal en tot gauw. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten