woensdag 15 september 2010

Gezellig hxe8?

Kijk, we hebben de tuinset naar binnen gehaald. Niet omdat hij anders nat zou  worden hoor. Daar kan ie wel tegen. Maar na eindeloos proberen waar ik nou wel lekker zat om door te quilten bleek afgelopen zaterdag dat dat de tuinset was... En dus staat hij nu binnen. Ja, die schommelstoel in Gilze zat ook perfect, maar ja, die staat in Gilze en hier moet ik toch ook wat!

150910 

En nu, met een daglichtlamp boven de tafel, kan ik me weer de hele winter vermaken. Helemaal na gisteren. Ik ben met de trein naar Deventer gegaan om daar de tentoonstelling van het Quiltersgilde te bekijken. Mijn hemel, wat een genot!!! Wat kunnen mensen toch fantastische dingen maken met (soms wel hele kleine) lapjes. Ik viel echt van de ene verbazing in de andere.

Quiltersgilde

Natuurlijk heb ik veel foto's gemaakt, maar dat zou een week duren eer ik die allemaal op het blog heb gezet, dus vandaar deze kleine impressie. Let ook eens op de foto rechts onder; even op de foto klikken en je ziet het muisje dat er ook in verwerkt is. Zxf3xf3xf3 geinig!!!

Verder nog wat lapjes gescoord; zonder lapjes kun je niet thuiskomen hxe8.

Quilttentoonstelling

Tegen half vier ben ik naar mijn "neefje"gelopen en heb daar heerlijk eerst mijn schoenen uitgedaan, ben ik koffie gaan zetten en heb me maar eens heerlijk met al mijn schatten op de bank geparkeerd. Toen Erik thuiskwam was er ook voor hem koffie en later hebben we samen heerlijk gegeten. Het was echt een superdag! Vandaag maar even bijkomen en nagenieten.

  
 

1 opmerking:

  1. Ook ik heb genoten op de tentoonstelling van het Quiltersgilde. Ik was er zondag.

    BeantwoordenVerwijderen