dinsdag 21 september 2010

Siggies enzo.

De afgelopen week heerlijk veel gedaan aan de quilt voor Kayleigh. Hier hangt ie even in de tuin te wapperen.

DSC_0700
 

Nog een paar kleine stukjes doorquilten den dan kan de bies eraan. 

Ik heb weer een paar van die heerlijke zachte enveloppen in de bus gehad.

028

Deze komt van "de grote zus" van mijn schoolvriendinnetje. Zo ontzettend leuk!

029

En deze is gemaakt met de applique reverse methode. Gaaf hxe8?

Allebei weer ontzettend bedankt!

En nee, de NI gaat NIet hard, maar er wordt wel gestaag aan gewerkt. Blokje 47 is gemaakt en zit inmiddels vast aan blokje 40.

Blok 47

Al met al dus best een productief weekje geweest.

Gisteren heb ik weer een dagje op Kayleigh gepast, omdat haar andere opa en oma weer "appelig" zijn. Wat heeft ze zichzelf (en mij) weer kostelijk vermaakt!

200910

Overal wil ze mee helpen. En dus werden de keukenkastjes aan de buitenkant met een sopdoekje vereerd. Kayleigh heeft de onderkant van de bovenkastjes gedaan en meteen zichzelf gesopt natuurlijk.

En nu ga ik maar weer eens rustig zitten quilten en vanmiddag even naar de koningin zwaaien.

Fijne dag allemaal! 

2 opmerkingen:

  1. Ik blijf je roze quilt erg apart en mooi vinden.
    Je hebt ook leuke siggies ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stom-stom-stom.................
    dat ik niet eerder op je weblog heb gekeken!
    super-mooi al die lapjes met/aan elkaar!!!!!
    en Kaleigh krijgt al echt lang haar: leuk allemaal.
    tenslotte ben ik vergeten om naar de koningin te zwaaien (errug hxe8?)

    BeantwoordenVerwijderen