vrijdag 28 oktober 2011

Van alles en nog wat.

Dat het de afgelopen weken een beetje rommelig was hadden jullie al begrepen. Gelukkig heb ik niet helemaal stil gezeten en kan ik nu weer het een en ander laten zien.

De "kouwe kerel quilt" begint lekker op te schieten. Nog de onder- en bovenrand eraan en hier en daar een beetje doorquilten en dan kan het gaan vriezen.....


De Sew Along kerststitcheries zijn TE leuk om ze niet te maken en dat is een heerlijk werkje tussendoor.



Gisteren was de regiodag van het quiltersgilde en wat hebben we een hoop plezier gehad zeg! De dag was weer keigezellig georganiseerd met een leuke workshop


 (hoera, weer een projectje erbij!), leuke show and tell,


 heerlijke lunch, maar vooral hele gezellige mensen die er zin in hadden. (En niet alleen maar om te quilten, maar ook vooral voor de gezelligheid.)

Je moet er wel wat voor over hebben om mooie foto's te maken Anita!



En dan nu even het klapstuk van de week: onze eigen lieve brilsmurf....



Bij controle op het kleuterbureau bleek ze niet zo heel goed te zien met één oogje en werd uitgebreid gecontroleerd bij de oogarts. Tot onze verbazing (en schrik) bleek Kayleigh rechts +4 nodig te hebben... Werkelijk nooit iets gemerkt aan haar! Ze houdt haar bril gewoon meteen goed op, dus dat is een teken dat ze hem toch wel erg nodig heeft.


Morgen ligt deel twee van de Camelot van Dorry weer in de brievenbus en ik heb er hartstikke zin in om hem te gaan maken. (Denk dat ik maar onder de brievenbus blijf liggen tot hij er is hihi.) Kortom, er blijft genoeg leuks te doen!

Allemaal een fijn weekend en geniet ervan!

3 opmerkingen:

  1. Pfff, ik dacht dat mijn zus op de foto stond, wat erg, ik wil er niet op lijken......
    Wat een schattige brilsmurf...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gezellig blog heb jij: en die kouwe mannen zijn onwijs leuk!!
    ik kom vaker even bij je lezen.......groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kouwe kerels en die brilsmurf mag er ook zijn. Wat een schatje!
    Ik doe ook mee met de Camelot-bom van Dorrie. Heb je het 2e blok al af?

    BeantwoordenVerwijderen