maandag 16 augustus 2010

Hij schiet wel lekker op

de quilt voor Kayleigh. En aangezien het de afgelopen week (hier in elk geval wel) zulk mooi weer was, heb ik heerlijk veel buiten gezeten en aan de quilt gewerkt. Verder alvast het een en ander voorbereid voor als we straks nog even op vakantie gaan, want dan wil ik natuurlijk wel wat bij me hebben en niet de halve zolder mee hoeven nemen. Er zijn weer wat stitcheries bijgekomen van de LiB, bijna alles zit er netjes op vast gemaakt en de teksten van de LiB die niet in rondjes op de quilt komen ga ik er gewoon tussen stitchen. 

01 02 03 

 04 05 06 

 07 08 09 

 10 11 12 

13 


 
 Donderdag kreeg ik weer zo'n heerlijke (onverwachte) zachte envelop in de bus. Deze siggy komt uit Zwitserland en er is er al weer xe9xe9n die kant op. Dank je wel Lilo!

027

En Kayleigh groeit als kool! Ook haar haartjes; en afgelopen vrijdag had haar mama twee staartjes gemaakt!

130810

En het grote nieuws mag nu echt de wereld in! Josianne en David zijn zwanger! We worden weer opa en oma! Ze lieten het ons weten door Kayleigh een bodywarmertje aan te trekken met daarop de tekst:

HOERA NEEFJE/NICHTJE ONDERWEG!

ZWANGER!!!
 

Jongens, wat zijn we blij voor ze !!!

Zo, ik ben weer even bij en ga nu met aangepaste tegenzin met de stofzuiger door het huis...

Tot gauw!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten