maandag 24 mei 2010

Dat jullie niet denken...

dat ik de afgelopen week heb stilgezeten hoor..... Eigenlijk ben ik zo druk geweest met van alles en nog wat dat ik niet eens meer tijd had om eens rustig mijn weblog bij te werken voor ik omviel 's avonds. Maar nu komt ie er weer aan. Natuurlijk heb ik me heerlijk vermaakt met de insane; nieuwe blokjes gemaakt en zelfs met sashings aan de gang geweest en zie hier het resultaat!

Blok04

Blok14

Blok15

Dsc_0354


En toen ik van de week naar Rebekka ging in Soest, ben ik meteen even langsgegaan in Bilthoven bij atelier Bettina, waar ik nog heerlijk wat stofjes heb gescoord.

Dsc_0353

Verder was het de hoogste tijd om de tuin weer eens onder handen te nemen en dat hebben we dus maar weer even gedaan. En meteen van het prachtige weer genoten natuurlijk. Hier en daar wat nieuwe plantjes erbij en de zomer kan helemaal beginnen.

Dsc_0362

Kleindochterlief heeft opa geweldig geholpen met het verpotten, wat een kostelijk gezicht zeg!

Kayleigh210510

En nu is het alweer tweede pinksterdag... Geniet er allemaal lekker van allemaal en tot gauw.

1 opmerking:

  1. Mooie Insane blokken en wat een lieve foto's van opa en kleindochter !!

    BeantwoordenVerwijderen