maandag 11 januari 2010

Toch maar even een update

Het hele weekend geslapen zo ongeveer. En denk je dat het helpt? Mooi niet dus. Maar als ik dan al even wakker ben kan ik mooi de laptop parkeren waar die hoort: op mijn lap. En dan toch maar even wat proberen te paintshoppen. Dus kan ik ook weer even iets laten zien.

Donderdag was Kayleigh een extra ochtendje bij me en tjongejonge, wat een hoop verschillende gezichtsuitdrukkingen heeft dat kind toch. Ook al voel je je niet helemaal je-van-dat word je toch blij van haar. En dat geeft nieuwe energie (ook al is het soms maar voor even). 070110

Vrijdag was ze er natuurlijk ook gewoon en gelukkig was Jan er toen ook om het op de momenten dat ik in een hoestbui bleef hangen van me over te nemen. Laatst schreef ik al dat ze helemaal gestoord is van Bumba; als ze dat erg graag wil kijken haalt ze het kleine stoeltje alvast naar de voorkant van de kamer, parkeert hem voor de televisie, pakt de DVD alvast uit de kast en loopt ermee naar opa met de vraag: Bumba???? Nou, dat is dan wel duidelijk hxe8... Vervolgens zit ze echt gebiologeerd te kijken en mee te doen. Zo schattig!080110

Al surfend op het internet kwam ik van de week terecht op de site www.quiltwinkeldeparel.nl . Ik werd er helemaal enthousiast van om mee te doen aan het project dat zij gestart zijn voor KiKa. Meteen geld overgemaakt en een dag later had ik de stofjes in huis om een blok te maken, dat dan later verwerkt wordt in grotere quilts, waar kinderen met kanker dan een fijn troostdekentje van krijgen. Het resultaat staat er ook bij...060110

En dat was het dan wel weer even voor nu; weblog bijgewerkt (hoera, weer gelukt) en nu maar weer even een tukkie doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten