maandag 30 juli 2012

Lekker bezig geweest

met van alles en nog wat. Oké, het was echt Hollands weer; hollen of stilstaan, maar daar zitten wij quiltsters niet echt mee natuurlijk. Ik vind dan ook dat de foto's maar voor zich moeten spreken.....


Deel 10 van de Camelot.



Het verliefde stel is helemaal doorgequilt en is dus een heuse AFFO.


Kayleigh werd alweer vier jaar en kreeg een "spelcomputer".
Aan oma de eer om daar een leuke tas voor te maken.



Dat moest natuurlijk wel in het roze....


Eerst appliqueren.






En dat dat gelukt is zien jullie hier.
De poes is dus geappliqueerd en daar is een zakje van gemaakt.


Op de achterkant is de naam van de jarige gestitched.


En aan de bovenkant zit er een ritsje in, zodat de inhoud ook gewoon binnen blijft spelen als je hem op zijn kop houdt.


En afgelopen zaterdag kwam blok 11 van de Camelot op de deurmat terecht en die zit nu dus ook al helemaal in elkaar.



En dan is er nog de "10 minuten" quilt.


Al helemaal goedgekeurd


voordat ie af was.


In plaats van doorgequilt heb ik deze geknoopt.


Dan nog de binding eraan...


En de hoeken zien er prachtig uit.


Tadaaaaaa, weer een AFFO!

Groetjes Ella



2 opmerkingen:

  1. Hallo Ella. Dank je wel voor je bezoekje en reactie op mijn blog. Dus kom ik eens bij jou langs. Ik zie een heleboel mooie dingen, maar ook dat je de laatste maanden weinig gepubliceerd hebt. Soms is er gewoon geen tijd of geen zin.
    Een hartelijke groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ella leuk dat je langs bent geweest dus werd nieuwsgierig wat een leuk blog heb je, en een katten liefhebber nu dan zit het helemaal goed
    Schitterend handwerk
    Groetjes uit Zweden en een fijne pinkster

    BeantwoordenVerwijderen