maandag 12 maart 2012

Heerlijk bezig.

Wat hebben we toch een heerlijke hobby; soms komen er lapjes binnen om er weer een blok van te maken. Zo ook afgelopen woensdag.


De stofjes van deel 6 van de Camelot.

Daarna is het een poosje puzzelen om de patroontjes uit de goede stofjes te knippen om er weer een mooi geheel van te maken. Maar ook dat is gelukt natuurlijk!
Ondertussen zit er al wel het een en ander in elkaar, maar daarover de volgende keer meer...
 En ik was de kouwe kerels ineens helemaal zat; dus hup in een doos gemikt, de paasspullen van de zolder geplukt en geprobeerd om het huis een beetje lente te laten uitstralen.


Met een stel schattige ranonkeltjes en wat krulhazelaar uit de tuin is dat weer prima gelukt.







Pas toen ik alles op de plek had waar ik het hebben wilde bedacht ik dat ik niet eens wist wanneer het pasen is dit jaar... Nu weet ik dat ik ruim op tijd ben hihi.

En ik heb een boel gedaan aan de dahlia quilt. Het middenstuk zit in elkaar en aan de randen wordt gewerkt!


Ik ben best trots (en tevreden) op/over het resultaat tot nu toe.

Gisteren was oudste dochter jarig... maar we zijn niet op de koffie geweest ofzo. Niks ernstigs aan de hand hoor; ze zit voor haar werk in San Fransico en dat was nou net te ver weg. Maar dat ze het naar haar zin heeft daar is te zien op de foto die ik van faceboek heb geplukt.


Proficiat meis!

En nu als een witte tornado door het huis, zodat ik daarna weer verder kan met de dahliaquilt en deel zes van de Camelot.

Fijne dag(en) en tot snel!



1 opmerking:

  1. wat een prachtige stoffen voor de Camelot!!! En wat heb je al een leuke paassfeer in huis, maar nog even geduld.....gelukkig maar......kun je er nog even van genieten!
    en last but not least: nog van harte gefeliciteerd met je dochter!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen