zaterdag 13 augustus 2011

Vakantie berichtje

Afgelopen week waren we er even niet. We zaten weer eens ondergedoken in het vakantiehuisje van dochter en schoonzoon. Het weer was niet "je-van-het", maar we hebben ons toch super vermaakt. Boeken lezen, DVD-tjes kijken (het hele eerste seizoen van V) en ikke natuurlijk met mijn lappies. Er zitten nu 550 vingerhoedjes aan elkaar.

DSC_0095

En er zijn weer tig nieuwe hoedjes geknipt voor als we binnenkort vertrekken naar Berlijn. Kan ik onderweg weer wat van die dingen eraan zetten, want die Deutsche Autobahn kan me gestolen worden.

Ook nog blok 57 van de Nearly Insane zitten maken:

Blok 057

Woensdag hebben we een dagje Middelburg gedaan; een hartstikke leuke stad! Als jullie er eens zijn moet je even kijken bij "Knipoog", een winkel waar stoffen worden geverfd en waarvan dan kinderkleding wordt gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking. De restanten van de geverfde dikke katoenen stof wordt verkocht om mee te quilten. Dit was mijn buit voor een appel en een ei...

DSC_0093 En Middelburg is absoluut de moeite waard om er een keertje te kijken; prachtige oude gebouwen,  DSC_0054

toevallig was er kermis  DSC_0053

er zijn lieflijke oude, smalle straatjes met ouderwetse kelderluiken, 

DSC_0073 DSC_0059

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En er wonen ook mafkezen, maar daar houd ik wel van:

DSC_0085

En dan weer terug met de trein.

DSC_0049 DSC_0092 Ik ondertussen nog wat vingerhoedjes aan het lapje zetten...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

en Jan geniet van het uitzicht.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gisteren zijn we op weg naar huis nog even langs Oisterwijk gereden (en daar uitgestapt) om de vennen te bestuderen. Helaas hadden ze ons weer te pakken... het begon te hozen! Maar ook dan kun je best mooie foto's maken.

Oisterwijk 120811

Fijn weekend allemaal en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten