woensdag 6 juli 2011

Meidendag

Kwart voor negen kreeg ik een sms-je van Sabine: Ga je zo mee naar de stad? Ik dus een sms-je terug: Gezellig, maar even wachten tot Charlotte er is. Tien voor negen telefoon. Sabine: Komt Josianne dan ook? Ikke: lijkt me wel als ze Charlotte komt brengen. Maar daarna is haar laatste "werkdag" en gaat ze nog een paar uurtjes naar Organon. Afscheid nemen van collega's en haar "zut" meenemen. Begin van de middag is ze dan weer hier.  Sabine: dan zie ik haar vanmiddag nog wel even. Kom jij dan straks naar mij met Charlotte? Einde telefoongesprek. Twee voor negen komt Josianne aan en parkeert haar Moppie in de keuken, kletst nog heel even met oma G (die ik net aan de telefoon heb) en zegt tegen mij: zullen we vanmiddag nog even naar de stad gaan? En gaat ze er weer vandoor. Ik denk: weet je wel hoe moe ik daarvan word als ik twee keer de stad in moet? Even later zit ik even bij Sabine en overleg met haar dat we misschien beter vanmiddag met zijn allen naar de stad kunnen. Na dat te hebben afgesproken ben ik met Charlotte en Kayleigh teruggegaan naar huis. De meisjes hebben heerlijk samen gespeeld

30 juni 2011

en de kleinste van de twee heeft een uitgebreide tuk gedaan.

's Middags zijn we inderdaad met zijn vijven naar de stad geweest; kei-gezellig, maar natuurlijk weer eens vergeten om foto's te maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten