vrijdag 15 juli 2011

En weer twee blokken af.

Soms duurt het maanden voor je een blok in elkaar hebt zitten en soms gaat het zo lekker dat je er weer twee achter elkaar maakt. Het blijft bij elk miniquiltje weer een hele uitdaging om het mooi strak te krijgen en o wat een genot als dat dan lukt. Het blijven heerlijke blokken waar je heel soms even NI goed van wordt, maar dat mag de pret NI drukken.

  Blok 38

Dit is blok 38.

  Blok 60

En dit blok 60.

 

Van de week ben ik in onze voiture gestapt en maar eens naar Sprang- Capelle gereden om daar "the Windmill" te bezoeken. Als er geen quiltwinkels in de buurt zijn moet je soms iets verder rijden om toch weer wat leuke stofjes te scoren. Jullie kennen het wel, je mist altijd net dat ene stofje... En oooh wat een ontzettend lieve handwerkschaartjes had Margriet ingekocht! Zo'n lieverdje had ik nog niet (ik zat nog aldoor te werken met een papierschaartje dat wel 'aardig' scherp was), dus daar is er ook xe9xe9n van meegegaan naar huis. En om te zorgen dat hij niet hier of daar verdwijnt heb ik er maar meteen een mooi koordje aangemaakt.

Schaartje

 

Op woensdag hebben we hier altijd minibee, dat wil zeggen de ene week is het bij Ellen en de andere week bij mij en zo af en toe schuift er nog iemand bij aan. Hartstikke gezellig allemaal.

  DSC_0033

Hier zit Janet lekker warm te worden onder haar eerste quilt. Dikke pret!

Van de week (eindelijk) weer een stel siggies gemaakt en er een paar verstuurd. Ik liep hopeloos achter, maar ben nu weer bij. Helma en Simonette hartstikke bedankt voor de uitbreiding van mijn siggies!

Helma de jongh Simonetta troian

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En de vingerhoedjes groeien gestaag: het zijn er nu bijna 400! Maar die laat ik volgende keer wel weer zien. Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Leuk schaartje, enne mag ik ook eens aanschuiven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Annelies: Je bent hartstikke welkom hoor! En als het goed is heb je mijn adres hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Ella, jouw adres???????? Help........

    BeantwoordenVerwijderen