dinsdag 10 mei 2011

Heb je nog wat gedaan?

Ik heb een heleboel gedaan! Afgelopen week vooral opgepast op Kayleigh, want de verhuizing van Culemborg naar Tiel vond plaats!

6 mei 2011

Ze heeft zich weer kostelijk vermaakt: op de trampoline bij de buren en samen met opa de vijver schoongemaakt. Ook heeft ze een paar nachtjes bij ons gelogeerd, zodat papa en mama gewoon hun gang konden gaan en Kayleigh rustig kon slapen.

DSCF0042
 

Maar natuurlijk heb ik ook heerlijk zitten werken aan het tafelkleedje en dat gaat er hartstikke leuk uitzien.

  DSCF0002

De rand die "overhangt" wil ik nog met quiltgaren doorquilten, dus het is zeker nog niet klaar... Maar het schiet lekker op!

Tussen neus en lippen door ook maar eens een poging ondernomen om de zolderkamer op te ruimen. Ik wist waar ik de naaimachine had geparkeerd, maar gebruiken kon ik hem niet omdat het zo'n puinhoop was daar.

  DSCF0040

Maar nu kan ik het weer overzien, gebruik maken van de zonnebank (niet echt nodig natuurlijk de afgelopen periode, maar toch... ) de tafel gebruiken (altijd leuk en handig) nou ja, jullie begrijpen het wel.

Gisteren mocht ik weer op Charlotte passen; wat gaat dat kleine meisje hard zeg! En wat een vrolijk kind! (Als ze geen honger heeft dan hxe8, want dan kan het niet snel genoeg gaan en gaat de sirene aan).

  9 mei 2011

En ondanks dat ik alle ramen en deuren tegen elkaar had openstaan de afgelopen weken, me heb laten inenten, drankjes heb gedronken en pillen heb geslikt, heeft "het" virus (bijna) toegeslagen. Ik had nog zo gezegd... 

DSCF0001
Vooruit, knippen mag alvast, maar er moeten toch echt eerst een paar andere dingen af voor ik er echt mee aan de gang mag (denk ik, hoop ik...)

Nou, dat was het wel weer voor even. Vandaag eerst maar eens alle foto's fatsoeneren op mijn laptop en netjes op de externe harde schijf parkeren. En misschien lukt het ook nog wel om wat steekjes te prikken...

Have a nice day!

1 opmerking:

  1. Je hebt er weer een hxe9xe9l leuk verhaal van gemaakt, met mooie bijbehorende foto's!
    B E D A N K T ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen