vrijdag 25 februari 2011

Heb ik stilgezeten???

Echt niet! Eigenlijk ben ik heel druk geweest. Nieuwe (hoek)blokken gemaakt voor de NI en van de stof die ik op de beurs in Vijfhuizen kocht heb ik sashings en cornerstones geknipt en er tussen genaaid. Vandaag ben ik een jaar bezig met de NI en ik ben bijna op de helft. Geeft eigenlijk best een goed gevoel.

250211

Van Yvonne uit Denemarken kreeg ik een leuke siggy terug. Tak for din siggy Yvonne!

Siggy

Gisteren gezellig in IJsselstein geweest om samen met moeders een nieuwe bril uit te zoeken. Helemaal gelukt denk ik zo maar. Het resultaat gaan we over anderhalve week zien!

Nog even iets over mijn geheime project dat niet meer geheim is. Het quiltje dat ik heb gemaakt was gebaseerd op het geboortekaartje van Charlotte; snappen jullie het nu, nu jullie het zien?

w250211

En vandaag was het weer gewoon vrijdag en dus Kayleighdag. We hebben weer enorm van haar genoten. Kletsmajoor eerste klas is ze en o zo graag buiten. En knuffelen dat ze kan! Vooral met haar knuffel Walibi...

250211

Zo, weer even bijgekletst. Fijn weekend allemaal!

 

1 opmerking: