maandag 3 januari 2011

Van oud naar nieuw

Oudejaarsdag zijn we nog even naar Rotterdam gereden met de commode en de wieg (die paps ooit zelf maakte toen zijn oudste kleinkind geboren moest worden en waar al zijn kleinkinderen in hebben gelegen en inmiddels ook al een achterkleinkind). Er moest nog een klein stukje behangen worden en dat heb ik dus meteen maar gedaan. Het wordt echt helemaal super leuk! Toen we weer naar Tiel reden was het een heel klein wereldje, maar toch heel goed te rijden gelukkig.

DSC_0203

Oud en nieuw was hier een beetje saai; geen kids thuis, alle leuke buren de hort op. Moest ik weer gewoon met de lapjes aan de gang. Heel vervelend. Om twaalf uur hebben we toch zeker vijf minuten kunnen genieten van het vuurwerk: daarna was er niets meer te zien...

DSCF0026

Nieuwjaarsdag hebben we maar eens even helemaal niets gedaan (behalve met mijn lapjes spelen dan hxe8) en gisteren zijn we even bij de moeders geweest. Je gaat het niet geloven; bij mijn schoonmoeder hebben we nog een hele poos heerlijk buiten gezeten. In de zon, uit de wind, zonder jas op 2 januari buiten zitten!!! O, wat hebben we genoten!

Met Sabine ga ik morgen heerlijk naar de sauna; kwam redelijk onverwacht uit de lucht vallen, maar wat heb ik er zin in! Het nieuwe jaar is dus goed begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten