vrijdag 7 januari 2011

Paperpiecing

Als "autodidact" wil je wel eens iets nieuws proberen; nou, dat is helemaal gelukt! Het paperpiecen is ontdekt. Wat gaat dat snel zeg; in iets meer dan een dag kun je een hele top in elkaar zetten (en nog netjes ook). Nee, het ging niet helemaal zonder slag of stoot. Dacht ik dat ik een stukje stof wel kon gebruiken, had ik de verkeerde kant gebruikt.... Je moet wel blijven opletten natuurlijk. Van de stof die ik gebruikte kon ik precies 16 blokken maken en die dan weer aan elkaar zetten. Hij wordt echt heel leuk met die frisse kleurtjes. Nu nog bedenken wat voor rand eromheen moet, want nu is ie nog een beetje klein om te gebruiken. (60 x 60 cm.) Maar dat gaat vast helemaal goed komen.

  Paperpiecing roze

Gisteren bij de post zat er weer zo'n heerlijke zachte envelop bij: een siggy van Wil uit Tweede Exloxebrmond. Dank je wel Wil, het is een snoepie en er komt er al xe9xe9n jouw kant op hoor!

Wil fennis

En vandaag is het weer Kayleighdag, dus daar  horen jullie vast morgen wel wat van. Voor vanddag een fijne dag en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten