zaterdag 29 januari 2011

Heerlijk bezig geweest

met de Insane. Ik heb er weer helemaal zin in en het gaat ook als een trein. Hier weer even een paar blokken.

Blok 16

Blok 16

Blok 82

Blok 82

Blok 85

Blok 85

Dit laatste blok heeft me toch nogal wat hoofdbrekens gekost hoor. Het middenstukje moest niet helemaal overal..... gedsie... hoe ga ik dat nou weer doen? Gelukkig hebben we internet en daar kun je toch wel heel veel op vinden. Het werd dus de reverse applique methode. Niet dat dat in xe9xe9n keer goed ging, maar de aanhouder wint en eigenlijk ben ik best een beetje trots dat het er goed en strak uitziet. En het volgende blok staat alweer in de steigers!

Vandaag was het nog zulk mooi weer dat het fototoestel weer ter hand werd genomen om toch nog wat buitenfoto's te maken. Het heeft (is jullie vast niet ontgaan) de afgelopen nachten redelijk gevroren en het water is nog steeds aan het zakken tot normale hoogte. Dat levert echt hele mooie plaatjes op. Kijk maar even mee.

DSC_0252

DSC_0259-b

DSC_0223

En na deze foto's gemaakt te hebben had ik wel weer een fris neusje en was de warme chocomel heeeeeerlijk!

Fijne zondag allemaal en tot gauw.

 

1 opmerking: