zondag 7 november 2010

Hieperdepiep

De quilt voor Kayleigh is af! De afgelopen week keihard gewerkt om het voor elkaar te krijgen en het is helemaal gelukt. Ik ben supertrots! Natuurlijk moest ik ook nog een label ontwerpen en maken, maar dat is ook goed gelukt vind ik. (En nu begint het hier toch een beetje te stinken...) Maar oordeel zelf.

Quilt kayleigh

Ook lekker bezig geweest met de stitcheries, die allemaal echt heel verschillend zijn, maar hartstikke leuk om te maken.

SFC -05

SFC -06

Van twee van die leukertjes heb ik inmiddels gezellige kussens voor op de bank gemaakt en volgens mij heeft Bregje het prima naar haar zin bij ons op de bank.

DSC_0165

Afgelopen donderdag was onze oudste dochter hier en moesten we even uitproberen hoe haar boeketje er volgende week uit gaat zien. 

DSC_0167

En de rest moeten alle nieuwsgierige aagjes maar even afwachten tot donderdag, want dan laten we pas zien hoe het geworden is.

Afgelopen vrijdag was het weer "Kayleighdag". Ze gaat zo onwijs hard met alles dat we het nauwelijks bij kunnen houden. Haar woordenschat breidt enorm uit en we liggen regelmatig in een deuk om haar uitspraken. Toen de hele doos met kleurpotloden door de kamer viel riep ze meteen: chaos. Nou, dat kun je wel stellen op zo'n moment. En als ze het een beetje zat is zit ze als een volwassene in de dop in haar stoeltje...

051110

Kortom, het loopt allemaal eigenlijk hartstikke leuk en volgende week zal ik jullie bijpraten over het "partneren" van Josiannen en David. 

Fijn weekend allemaal.

1 opmerking: