vrijdag 29 oktober 2010

Van alles wat.

Daar ben ik weer even. Het gaat hier nog steeds goed hoor; dat jullie je geen zorgen maken....

Weer heel veel kleine dingen gedaan die samen dan toch weer heel groot moeten worden. Alleen al die leuke stitcheries, die ik twee keer maak. Exe9n keer in redwork en xe9xe9n keer op 75% in kleurtjes. 

  SFC-04

DSC_0116

DSC_0117

 

 

 

 

 

 

 

 

Gisteren naar de regiodag geweest van het Quiltersgilde. Het was voor mij de eerste keer en ik heb er van genoten! Weer heel veel gezien en ook gedaan. Van een pakketje stof en een leuk patroontje dat we kregen heb ik xe9xe9n blokje daar kunnen maken. De rest moet maar even wachten tot ik wat andere dingen af heb. Workshop regiodag

 

Verder had Cuny leuke "paneeltjes" gemaakt van Flipje. Die werden verkocht om de kas te spekken voor het jubileum over twee jaar. En wat doe je dan als je in Tiel woont... Koop je er gewoon twee en ik heb echt nog geen idee wat ik ermee ga doen, maar dat zal wel goed komen.

 

  Flipje

281010

Vorige week zijn we met Kayleigh in Nijmegen geweest bij haar "suiker"oom. Daar hebben we weer even geholpen om wat dingetjes te doen en Kayleigh heeft zich heerlijk vermaakt met de wasmand... Wat kun je daar toch lekker verstoppertje in spelen!

221010

Heerlijk door de Ooijpolder teruggereden en onderweg bij "Oortjeshekken" naar binnen voor koffie/muntthee/fristi/chocomel en appeltaart. En na zo'n drukke dag is het heerlijk slapen achterin de auto.

Jullie hebben het wel weer begrepen: ik heb me aan alle kanten weer prima vermaakt!

Tot de volgende keer en maak er een leuk weekend van! (Niet vergeten de klok een uur terug te zetten hxe8?!?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten