dinsdag 19 oktober 2010

Krijg ik toch...

van alle kanten te horen dat ik mijn weblog nog niet heb bijgewerkt..... En gelijk hebben ze! Waarom zitten er ook maar 24 uren in een dag? Nou ja, daar zullen de meeste mensen wel last van hebben denk ik zo maar. Jullie begrijpen het al, so much to do, so little time. En wat heb ik veel gedaan (eigenlijk best wel). Begin van het jaar op de EXPO in Rijswijk had ik een jellyrol gekocht en daar was ik ijverig mee aan de slag gegaan. Ik moest hem alleen "nog even" doorquilten. En van de 35 blokken heb ik er nu 28 af. Nog zeven te gaan en de bies er omheen, dan kunnen we eronder kruipen. Ik heb hem bewust heel simpel gehouden door alleen hartjes erop te quilten. Maar dan wel met perlxe9 garen en dat is toch niet heel gemakkelijk (spreek ik nu uit ervaring).

Image4

Wat vinden jullie van het kleine paarse blommetje om de afwerkbies van te maken? Zelf vind ik hem wel leuk.

En de quilt voor Kayleigh is nu echt aan het laatste stukje toe; nog even de afwerkbies vastzetten en dan mag hij in de was... Pas als ik dat allemaal gedaan heb krijgen jullie weer een update van deze quilt.

En dan die heerlijke patroontjes van Stitsching for Christmas hxe8... Wat dat betreft gaan de weken dan weer niet vlug genoeg... 

SFC-02

SFC-03 

En dan in combinatie met A Christmas Wish moet het wel leuk worden!

Love

En dan de dagen met Kayleigh hxe8; die worden echt steeds leuker! Ze kletst de oren van je hoofd, loopt de hele dag te zingen en kan zich geweldig vermaken met alles en iedereen.

011010a

071010

Of ze ligt even op haar dooie gemakkie languit voor de TV...

151010

Lekker opa plagen is ook heel leuk (en opa vindt het helemaaaaaaal niet leuk...).

 Nou, jullie hebben het al wel begrepen denk ik; ik maak mezelf erg druk met van alles en nog wat, ook met het lezen van diverse weblogs (wat me soms ook veel meer tijd kost dan ik eigenlijk heb, maar het is zo ontzettend leuk om jullie allemaal te volgen met quilterige zaken....). Ik ga straks lekker verder met de lappenboel en jullie zien me wel weer een keer!

1 opmerking:

  1. Ik zie het al. Je bent heel druk bezig ! Mooie dingen heb je gemaakt hoor !

    BeantwoordenVerwijderen