maandag 26 juli 2010

Een update

over de afgelopen anderhalve week. Ja, ik heb me slecht gedragen door niets van me te laten horen/zien. 'k Ben berendruk geweest met van alles en niks. Vooral aan het oefenen geweest om te werken met een vingerhoed.... Nog nooit echt mee gewerkt, maar mijn vingertjes vonden het toch niet meer zo leuk zonder zo'n ding. Nou had ik er al wel een paar, maar die pasten voor mijn gevoel niet. Een iets grotere gekocht en dus proberen maar, wat na een kwartier tot grote hilariteit leidde.

150710

 Moet je dus niet te fanatiek op schoot werken, want dan zit je er letterlijk aan vast...

En waar ik dan zo fanatiek mee bezig ben? Met die onwijs leuke Calender BOM van Ellie. Inmiddels heb ik er drie helemaal klaar en er zijn er nog een paar "under construction".

Mei

Juli

Augustus

Na een beetje oefenen gaat het nu eigenlijk heel fijn met een vingerhoed en vooral voor het wat zwaardere werk zal ik hem veel gaan gebruiken.

Ook heb ik weer een prachtige siggy ontvangen ; deze keer van "down under". Miep heeft er de bloemetjes van de gumboom op geborduurd en meestal maakt ze de siggies als ze onderweg is naar xe9xe9n van haar kinderen die nou niet direct om de hoek wonen...  

026

Dank je wel Miep voor je mooie bijdrage!

Verder hebben we afgelopen vrijdag opgepast in Culemborg, zodat DH alvast een begin kon maken met het schilderen van de buitenboel aldaar. Om hem wat ruimte te geven ben ik op een gegeven moment met Kayleigh naar de stad gegaan, waar ze al heel erg goed de weg weet. Ze loopt regelrecht naar Bart Smit (waar ze uitgebreid rondkijkt en van alles uitprobeert) en vindt het absoluut niet leuk als ze de winkel weer uit moet. Dus neemt ze je mee naar de volgende winkel. Hup, bij Blokker naar binnen en meteen door naar de trap, want het speelgoed staat boven.... Ook daar zijn alle fietsjes, stepjes en noem maar op door de keuring gegaan. En ook daar was het helemaal niet leuk toen ze weer mee moest naar buiten. En buiten heb ik ze maar even op de motor gezet. Dat was smullen voor d'r!

23 juli 2010

Even voor de goeie orde: haar papa en mama rijden allebei motor... het zit er dus al helemaal in bij deze kleine dame!

Fijn weekend allemaal en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten