donderdag 18 maart 2010

Wat een heerlijk weer

Wat hebben we er lang naar uitgekeken hxe8? Maar gisteren was het al heerlijk weer en heb ik dus veel "buiten gespeeld". Altijd het nodige te doen in de tuin in het voorjaar. En wat is er dan heerlijker dan een kopje koffie op je eigen terrasje in de zon??? Jullie snappen het al; ik heb er onbes...... van genoten. En vandaag ziet het er ook weer heerlijk uit, dus ga ik lekker verder met buitenspelen.

Neemt niet weg dat ik de afgelopen dagen weer het nodige heb gedaan aan de KattenKwaadQuilt. Toch echt een hele uitdaging om zonder patroon aan zoiets groots te beginnen. De onderdelen worden van links naar rechts en van boven naar beneden gelegd om het zodanig te krijgen dat het naar mijn zin wordt. En dan heb je ineens zoiets van: hmmmm, er moeten misschien nog wat andere stofjes bij. Dat wordt dan weer een zoektocht op internet (want ik kan natuuuurlijk niet wachten tot ik morgen naar het stoffenspektakel in Rotterdam ben geweest...) Maar tot nu toe ben ik wel redelijk tevreden.180310

Onze mini-bee ging gisteren niet door, maar ik heb toch maar gewoon een blokje van de Nearly Insane gemaakt en hij is wel weer gaaf geworden.

Blok_40

Gisteren kwam er ook weer een siggy binnen. Deze keer van een man! Jazeker, er zijn ook mannen die quilten en meedoen aan de siggy-ruil! Gert hartstikke bedankt voor je leuke bijdrage aan mijn verzameling!

019

De teller staat nu op 19. Van wie zal nummer 20 zijn die binnenkomt???? Spannend hoor.

Ik wens iedereen een fijne dag en vergeet niet te genieten van het mooie weer!

2 opmerkingen:

  1. Haha, zo te zien heb je nog flink lopen schuiven met de KattenKwaadQuilt... de indeling is in ieder geval heel anders dan xede vandeweek op de grond lag. Leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen