woensdag 3 maart 2010

Siggy en narcisjes

Grmpf. Dit is vandaag de derde poging om iets op mijn blog te krijgen. Telkens als ik het bijna klaar heb ligt internet er uit. Nee, daar wordt een mens vrolijk van zeg... En toch: de aanhouder wint!!!

Gisteren kreeg ik weer een siggy binnen. Deze keer uit Slijk- Ewijk. Gerda, hartstikke bedankt voor je leuke bijdrage! En ik dacht: laat ik eens vlot zijn en er meteen xe9xe9n terugsturen. Dus die is al onderweg......!

014_2

Omdat het buiten nogal "fripsig" blijft hebben we maar een paar dingen met narcisbolletjes naar binnen gehaald. En ze vinden het heerlijk binnen kan ik jullie vertellen. Als dank begint alles lekker uit te lopen en met een beetje geluk staat over twee dagen mijn hele "tuintje" in bloei.030310_3

Ik ga zo eerst maar weer eens aan de slag om weer een nieuw voorraadje siggies te makern, want ik ben er even doorheen. Vanmiddag bij Ellen langs voor onze "mini-bee". Sinds kort weten we van elkaar dat we allebei graag met lapjes en zo aan de slag zijn. Dus gaan we het maar eens gezellig maken onder het hexen (Ellen) en insanen door.

Fijne dag allemaal!

1 opmerking: