woensdag 31 maart 2010

HOERA, mijn weblog bestaat al één jaar!

Tssss, dat had ik dan weer niet verwacht van mezelf; al een jaar lang berichtjes achterlaten voor iedereen en mezelf helemaal suf lezen op de blogjes van alle andere mensen die ik volg. Echt ZO ontzettend leuk! En dat jaar is helemaal omgevlogen. Aangezien mijn laptoppie nogsteeds hartstikke dood is maak ik vandaag toch maar weer "even" gebruik van de pc van DH. Ik bedoel: op je verjaardag moet je toch even iets van je laten horen hè? Niet dat dat zonder slag of stoot gaat, want natuurlijk staan mijn programma's niet op de pc van DH , moet ik van alles anders aansluiten, op mijn knietjes onder het bureau om extra stekkerdozen aan te sluiten en dan maar hopen dat alles werkt... En dat doet het nu.Ben ik wel drie uur verder, heb een scheve nek, maar de update komt eraan!!!

Ik heb de afgelopen week natuurlijk niet stil gezeten. Inmiddels heb ik al elf blokjes van de NI af.

Blok_19

Blok_34

Blok_41

Blok_66

Blok_73

En dan hier even een fotootje van de elk stukjes die al klaar zijn...

11_blokken_klaar

En ook de kattenkwaadquilt wordt steeds leuker.

Kattenkwaad_02

Verder werd ik de afgelopen week weer verblijd met twee siggies; moeder Vera en dochter Anita stuurden hun siggies gezamenlijk op, maar ik heb ze er allebei één naar hun eigen adres gestuurd. Ik vind het zelf namelijk zo ontzettend leuk als er zo'n zacht envelopje in de brievenbus valt... Dames, weer hartstikke leuk die siggies van jullie. Ik ben er erg blij mee.

020

021

Toch weer even iets van me laten horen! En nu ga ik even heel rustig aan doen, want vanmiddag hebben we weer onze bee en ik zit al de hele morgen achter de pc... Even het nekkie laten bijkomen.

Fijne dag allemaal en tot gauw!

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met je webverjaardag !
    Mooie NI blokken heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen